Pages

Merhaba Ben Başarı, Kendinizi Sevin

Merhaba Ben başarı ben kendime hiç güvenmezdim biliyor musunuz? Ama şimdi kendimle barışık biriyim kendin mi tanıyorum isteklerim ve istediklerim belli…
1-Kendinizle yazarak veya ayna karsısında konuşun..
2-İyi ve kötü yanlarınız bir kâğıda yazın ve kendi değerleriniz ne olduğunu unutmayınız
3 Sosyal çevreniz belirleyin ve her zaman dürüst olun
4-Hatalarınız ve doğrularınız yazarak ya da görerek öğrenebilirsiniz
5-Karışınızdakini her zaman dinleyin
6-Her zaman aynı işte aynı seviyede kalmayın her zaman bir üst seviyesini isteyin
7-Kendinize vakit ayrın ve sevdiklerinizle bol bol zaman geçirin
8 ‘’Ben her zaman en iyisini başarabilirim ‘’diyin kendinize
9-Kendinizden başka kimse size yardım edemez asla
10-Her zaman gülün ve çok sevin (sevgiyle kimseyi bunaltmayalım herkese hak ettiği kadar )
11-Amaçlarınız ve hedefleriniz belirleyin ve çabalayın elde edin olmadığı zaman peşini bırakmayın ( bazen hayır dediklerimiz şer, şer dediklerimizde hayır çıkabilir)
12.Herşey sizin elinizde dua edin ve isteyin ..kendinizi sevin değerlisiniz. Bunu unutmayın ..
Kaynak.7gunsaglik.com
X